Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.10.2006 23:32 - Филип Димитров пред телевизия Европа
Автор: nio Категория: Политика   
Прочетен: 2637 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 01.11.2006 10:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Моите съболезнования на всички,които също като мене са си загубили времето да слушат изтърканите глупости на Филип Димитров.

Не че съм очаквал кой знае какво,но поне намек за посоката по която ще поеме десницата след кифладжийската излагация.Намек за вина!?Неееее!!!

Естественно че другите са виновни.Особенно един такъв черен и несговорчив,дето не им ходи по свирката.

 

А посоката?

Мън,мън.Евроинтеграция,корупция,усвояване на еврофондовете.

 

Абе аланкоулу, какво усвояване,какви еврофондове.Дрън дрън че пляс.

Ако не се вземете у ръце,при следващите избори,няма да минете 4 процентната бариера и парламента ще го гледате по телевизията.

 

Нямам „партия любима”.Нямам и претенции коя партия ще управлява.Имам обаче претенции КАК ще управлява.Дали ще изтисква работещите и ще раздава на мързеливите и некадърните,или ще се занимава предимно с въвеждане на ред и законност.Дали ще налага власта на бюрократа или индивидуалните права.Дали ще работи за ускорен икономически растеж и конкурентно способна икономика или ще въвежда групови правила при които всички са равни,а пък някои по-равни.

В този смисъл,не чакам нищо добро от левичарските партии.Те и не обещават подобни неща.По света това са послания на десните.По света,но не и у нас.

 

Ако аз съм единствения който чака най-сетне самонареклите се „десни” да излезнат най-накрая с истински десни послания,майната му.Резултатите от изборите обаче показаха две неща.

 

  Десният избирател не се е изгубил.

  Дясномислещите не припознават т.н десни партии.

 

Всъщност дали на „старите муцуни” в дясно им пука какво мислят гласоподавателите!?

И преди съм писал.Дясномислещия е индивидуалист.Ако колективистичните девизи „Кой не скача е червен” са вършели работа в началото на прехода,то сега е необходимо нещо малко повече от запалянковското „Айде наште” и „И да паднем и да бием...”

 



Тагове:   телевизия,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. copycat - само една забележка...
01.11.2006 10:09
... г-н Филип Димитров беше министър-председател на България, беше и посланник в САЩ ако не се лъжа. Той заслужава повече уважение от "ФП". Ако не можеш да уважаваш лидерите си, не очаквай и те да те уважават.
цитирай
2. nio - Мир да има :-))
01.11.2006 10:53
Взех си бележка и го редактирах.
Все пак е въпрос на гледна точка и на индивидуална преценка.Нещо като първичноста на кокошката и яйцето.
Аз не чакам "уважение" от политиците а определен тип управление.А според управлението им и моето уважение.

По твоята логика би трябвало да уважавам и Виденов.
А защо не и Луканов и Тато.
цитирай
3. strianakiev - Уважението..
03.12.2006 15:19
....Мислещият разум не може да работи под никаква форма на принуда....Дали не бъркам..доколкото си спомням..аз съм суверена...и би трябвало аз да поръчвам музиката и да ме уважават, а не обратното..наетия от мен чиновник да изисква уважение от мен..Моля поправете ме, ако бъркам..Нали не сме поданници на..Негово Величество.. Май все още сме Република...поне по Конституция...какви лидери..какви 5 лева..
Да ама не онова първото най отгоре беше за ....Мислещият разум...сигурно е вярно, но само при наличието му.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nio
Категория: Политика
Прочетен: 2142340
Постинги: 78
Коментари: 2126
Гласове: 15799
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930