Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.05.2007 13:53 - Костов повлече крак.Стоянов също си заминава.
Автор: nio Категория: Политика   
Прочетен: 19313 Коментари: 49 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Вчера Костов подаде оставка заедно с цялото ръководство.

Днес Петър Стоянов също подаде оставка но без ръководството на СДС.

Чест му прави заявеното на пресконференцията:

 

„СДС има нужда от обновление. СДС може и без мен. Всички десни лидери трябва да подадем оставки, но не за да бъдем преизбрани на последваща конференция, а за да се състои истинското обединение на дясното."

 

Костов също говори за сближаване и обединение между неговата партия и СДС.

 

Преди време писах „Старите муцуни в дясно да хващат влака с еднопосочен билет” и да дадат възможност на младите да направят успешен завой в политиката.Стария курс  доведе до сегашното поражение,но преди няколко месеца бях залят с обяснения колко много греша и какви качествени хора са на кормилото.

 

Всичко това е минало.Добрия играч трябва да предвижда няколко хода напред.Тия дето водеха партиите в дясно,явно бяха много късогледи за да изчакат каруцата да се обърне.

 

Каквото станало,станало.Тези които ще поемат управлението и на които ще легне отговорноста за възстановяване на дясното,тръгват с огромен дефицит,който трябва да преодолеят,преди да започне градежа.

 

Мога само да им пожелая успех и да се надявам че ще дойдат малко по-умни и гъвкави политици от заминаващите си „стари муцуни”.

 



Тагове:   Стоянов,


Гласувай:
0



1. zorro998 - хъх - няма измъкване - старите муцуни
22.05.2007 14:23
хъх - няма измъкване - старите муцуни ще минат зад завесата и на преден план ще играят техни послушници - тоя филм съм го гледал. всеки в дупката си ще се крие и ще призовава за обединение в дясно. а Бойко ще разправя, че обрал гласовете на дясното и средната класа , малиииии.
цитирай
2. viovioi - може и коментара да прозвучи несериозно но
22.05.2007 14:33
П.Стоянов довърши сдс.Лоша визия, кофти дкция и този ужасен тик да се облизва.Пфу..Да си ходят така е по-добре!
цитирай
3. анонимен - Ново лице! И за СДС, и за ДСБ, но непознато!
22.05.2007 15:05
Около 40-50 год., които да е обединител! Но да има харизма! А не рожба на Надка или на ПС ...
цитирай
4. анонимен - Добър и умен ход
22.05.2007 15:33
от негова страна - даже не ми се вярва.
цитирай
5. nio - zorro998 и до другите. Малка крачка ...
22.05.2007 15:51
zorro998 и до другите.
Малка крачка но по добре от нищо.
По добре една крачка напред,от колкото на едно място и понасяне на удари като боксов чувал:-)

Между другото,една от най-големите пречки за взаимни действия са междуличностните нападки между лидерите в дясно.Не казвам тоя добър а ония лош,но с времето е нормално да се натрупа напрежение,което трябва да се преодолява.
цитирай
6. angar - Ако има дясно лидер ще се намери
22.05.2007 16:16
Ако имаше дясно, лидер щеше и досега да се е намерил. И досега начело на дясното стояха най-изявените, те по-изявени нямат. Но какво беше това "дясното" и на кого служеше и ще служи то? Дясното не може да се обедини, защото то няма идеология, идеологията му е борба за кокала. И успехът на Бойко съвсем не се дължи на привлекателността на дясното, а на глупаците от БСП - които скриха името на партията си от избирателите си и избирателите им, като не намериха нейната бюлетина, коя-коя да вземат, та взеха тази на Бойко.
цитирай
7. thehobbit - Мдаааа
22.05.2007 16:19
... Знаете ли вица за индианеца и вътрешния глас? Ще го разкажа някой ден ...

Поуката е – е, този път нямаше как да не си подадат оставките лидерите на ДСБ и СДС. Просто нямаше как.

Другата тема – “обединението”... всяка прибързана крачка, особено докато същите хора са в ръководствата (не толкова лидерите, а обкръженията – там е натрупан много яд, много лична неприязън), ще абортира процеса и ще отреже главите на бъдещите лидери в аванс. Спокойно трябва да се пипа...
цитирай
8. lemonpie - Хе,
22.05.2007 16:22
точно си мислех, че сега е удачния момент да скоча в политиката :-Р
Ще обединя дясното, но дали съм достатъчно харизматична се чудя :-Р
цитирай
9. nio - angar, как да има по изявени, като ...
22.05.2007 16:37
angar,как да има по изявени,като едни и същи не са се сменяли няколко петилетки.
цитирай
10. nio - Хобит, ще те глобявам за стари ви...
22.05.2007 16:40
Хобит,ще те глобявам за стари вицове/тоя за вътрешния глас/.
Като сме почнали със стари лафове,знаеш ли за какво служи Млечния Път:-)

За другото съм съгласен.Щом не може да се преодолее отношението между някои хора,по-добре да се преодолеят самите хора.
цитирай
11. nio - Лимонче, хубаво да скочиш в поли...
22.05.2007 16:42
Лимонче,хубаво да скочиш в политиката,ама дясното така разбито не носи бърза възвръщаемост.Ако не държиш на олимпийския принцип,а на бизнеспринципите пътя е към Бат Бойко или ДПС.В момента те са шампионите:-)
цитирай
12. lemonpie - Мне,
22.05.2007 16:44
принципите са си принципи.
цитирай
13. nio - Е какво пък. Света има нужда и от и...
22.05.2007 16:48
Е какво пък.Света има нужда и от идеалисти:-)
цитирай
14. lemonpie - Светът има
22.05.2007 16:51
основно нужда от реалисти. А това е различно от непрекъснатия стремеж да скачаш все на гребена на вълната, далеч по-сладко е да я изкачиш сам.
цитирай
15. killu -
22.05.2007 16:52
Докато не се обединят отново ССД, СДС и ДСБ, няма да повярвам и ще гласувам протестно срещу ДПС.
цитирай
16. thehobbit - No, thanks
22.05.2007 16:54
Където е Софиянски, “мене ме нема”. Аз съм чистоплътно момче...
цитирай
17. nio - Хобит, не съм чул нищо за Софиански. ...
22.05.2007 17:00
Хобит,не съм чул нищо за Софиански.От привържениците на СДС много мислят също като тебе.
Софиански е също в категорията на старите муцуни дето трябва да палят метлата.
цитирай
18. nio - Лимонче, съгласен съм за реализма, ...
22.05.2007 17:01
Лимонче,съгласен съм за реализма,но ако всички сме еднакви,ще приличаме на войнишки шкафчета:-)
цитирай
19. thehobbit - Да
22.05.2007 17:06
За да има общи действия на местните избори през есента, от СДС трябва да заемат много ясна позиция по отношение на Софиянски, Антоан Николов и протежетата им, и изобщо за управлението на града през последните 12-тина години.

Това беше основна линия на разцепление на старото СДС. Знам, че днес в СДС има хора с много близки до моите позиции за управлението на София. Но има и хора като Иван Сотиров, Борислав Бориславов и оня пухкавия Стефан Иванов... трябва да си ходят.
От ДСБ също трябва да си ходят хората с record от периода 1995-2003г. (например Вили Лилков).

Абе сложна е работата, започва една борба за мир, след която камък върху камък няма да остане (опппс нова глоба за стари вицове).
цитирай
20. dantonov - Никой не ще Софиянски нито обкръ...
22.05.2007 17:09
Никой не ще Софиянски нито обкръжението му. Нито обкръженията на Костов и Стоянов.
цитирай
21. nio - Хобит, абсолютно съм съгласен. По ...
22.05.2007 17:32
Хобит,абсолютно съм съгласен.По добре изчистването да е до основи отколкото нови кръпки.

Ако преди имаше притеснение че може да се сринат на поредните избори,сега такива притеснения няма:-)
цитирай
22. ivanko - за ФАСАДНАТА ДЕМОКРАЦИЯ
22.05.2007 18:20
Хубаво е, че си вярваш, лошото е, че не можеш да мислиш .... Защото старите муцуни на БКП и генералите на ДС точно това искат - да няма ЯВНА, а ФАСАДНА ДЕМОКРАЦИЯ.

Политиката да се прилага от политици-еднодневки (като БатТиБойко, Волен, Жорж и др), а кукловодите да дърпат конците им зад завесата - нещо което те отдавна правят, за разлика от лидерите на десните партии. партии".

Защото тоюа ще бъде политиката в Б-я - мрясна работа, а не като в нормалните страни...


НО..., явно това иска И стадото в Б-я.... ...
цитирай
23. nio - ivanko, не се напъвай много да ми...
22.05.2007 18:45
ivanko,не се напъвай много да мислиш защото нали знаеш патката дето много мислила,мислила какво направила после:-)

За да прави политика някой,трябва да има доста голяма група хора които да гласуват за него.В случая на голямата група хора им е писнало едни и същи муцуни да ги лъжат и да правят издънки.

Дори и старите муцуни да са перфектни след като избирателя вече не ги иска,познай какво трябва да се направи.
Лошото в случая е че няма да се мине само с подмяна на хора.Трябва и подмяна на курса.

А за това дали си вярвам...
Чесно да ти кажа винаги се надявам да не съм прав когато пиша лоши прогнози.В Медиапул един простак затри десетки хиляди страници писано от хората с години,но поне тук можеш да прочетеш какво съм писал за предните избори и какво се случва в момента.
цитирай
24. sparhawk - Ще ви кажа нещо, което няма да ви допадне
22.05.2007 19:44
Навсякъде по развитите страни, когато един политик загуби избори, независимо колко е кадърен, той си отива и оставя нови, млади лидери да се развият. Истина е, че Иван Костов бе най-добрия премиер на България и то при нулева конкуренция, останалите бяха пълни или полупълни идиоти. Истина е, че СДС ни вкара еднолично в НАТО и ЕС, НДСВ само довърши процеса въпреки съпротивата на БСП и на ДПС. Истина е обаче, че навремето покрай премиера се издигнаха долни хора, които забогатяха на гърба на хората - Бисеров, Цонев, Бъки, Богомил Бонев и прочее мошеници, които дискредитираха дясното, а покрай него и лидерите му - Иван Костов и Петър Стоянов. Веднъж като те мразят хората, трябва да си идеш, все едно дали го заслужаваш или не. Живота и политиката не бяха честни и към Хелмут Кол и към Ал Гор. Това е част от играта.
Това, че старите лидери се застопориха в партиите си не попречи да се появат нови лидери, но това стана не от самите партии, а отвън и естествено, че това беше популист - генерал Бойко Борисов. Всички знаят какво е миналото му и какви ги е дрънкал и продължава да ги дрънка. Той обаче донесе първата победа на дясна партия от десет години насам и позицията му като десен е призната от не други, а от ЕНП, които са единствения критерий в Европа кой е десен и кой не. Оттук-нататък вече нищо не може да се направи - и да се обединяват, и да не се обединяват СДС и ДСБ, това няма да има абсолютно никакво значение. Нова дясна партия от тях няма да получи повече медийно внимание от обединение на БЗНС-та. Просто вече е много късно и е жалко, че младите хорица в ДСБ и СДС не получиха шанс да се реализират.
И докато в момента вие обиждате единствено и само ГЕРБ, една чужда политическа сила заплашва да ликвидира България. Защото ако една мутра управлява, тя може да ви обере. ДПС направо ще превърне държавата в турски вилайет и именно осъзнаването на тая заплаха и повтарянето и е едничката причина Волен Сидеров да има четвърт милион твърди избиратели, които на десните липсват.
На този етап най-доброто за останките от десницата е да се оттеглят за няколко години от политиката, да почакат едно изчерпване на популизма и тогава с помощта на млади и кадърни хора, смес от обучени в Европа кадри и запознати с тукашната ситуация предприемчиви и нахакани млади хора да се направи нов десен проект.
Ако сега се тръгне с такова нещо, единственото, което ще излезе е, че ще се откъснат няколко процента от ГЕРБ, който обаче при преразпределянето ще отидат при ДПС. Това е.
А иначе, за да са ми ясни позициите, на изборите за европарламент подкрепих ДСБ и персонално г-н Малинов.
цитирай
25. breathe - lemonpie
22.05.2007 20:26
Ама как да не си достатъчно харизматична, виж колко гласове имаш в тия блогове... И сега си представи на едни избори какво ще стане, ще им смачкаш главите на всичките си опоненти! :) :) :) :)
цитирай
26. tsbotev - Съжалявам
23.05.2007 01:15
Днес, малко преди Nio написах един постинг, но нали не ме харесват някои, пак го няма между "избраните". Там съм казал каквото искам да кажа.
И все пак "съдиите", време е да замълчите.
цитирай
27. leif - За Стоянов и Костов
23.05.2007 09:17
Такъв удар нанесоха на средния и малкия бизнес че не вярвам някой от фалиралите или от семеиствата им(които до тогава бяха ядрото от симпатизанти),отново някога да гласува за тях.Аз лично винаги ще им давам глас-против
цитирай
28. angar - Ако lemonpie се беше кандидатирала
23.05.2007 10:06
Ако lemonpie се беше кандидатирала, дали щеше да бъде избрана? Въпреки че е толкова популярна?

Странно ми е защо се кандидатират независими кандидати! Аз, който дори вестници не чета и ТВ гледам само докато прекосявам хола, и никакви агенции не ползвам, и сам никакви изчисления не правя, сто на сто знаех, че независим кандидат не може и няма да бъде избран! Както и досега на нито едни избори не е бил избиран! Та дори името му да е известно на цяла България, като на доктор Тренчев например! Това се отнася и за съвсем малките партийки!
Как може тези хора да претендират да ни управляват и да защитават интересите ни, какво разбират те, след като това очевидно нещо не са разбрали! А ако са го били разбрали, защо се навират само парите ни да харчат, сякаш сме цъфнали и вързали. Нали всеки ден звънят на вратите ни със "зов за помощ" - за болни и за умиращи! То бива наглост бива, ама това тяхното вече не се трае!
Ами това - да се зачерква квадратчето пред името на някой кандидат, за да излезе той начело в листата на дадена партия, не беше ли глупост? Тези хора, които са правили закона, капка здрав разум нямат!
цитирай
29. monnio - за влъхвите и нов избирателен закон
23.05.2007 11:11
тази сутрин се счупих и седнах да гледам телевизия. в сутрешния блок на к1 двамината набедени за сини влъхви призоваха за нещо като учредително събрание на нещо като ново сдс... ще им се, ще ми се...
едно хубаво разчистване на пластовете и старите муцуни може да върне хората пред урните и да промени статуквото.
аз бих подкрепил умни хора със сходни на моите възгледи като лимончето:)
цитирай
30. nio - vladipro, на мене нещо ми писна да ...
23.05.2007 23:07
vladipro,на мене нещо ми писна да "оцелявам".Не знам на тебе.:-)
В развитите пазарни общества се радват ако забогатеят,а ние ако оцелеем:-)
цитирай
31. kuromur - Нио няма лице според мене, което да ...
24.05.2007 06:18
Нио няма лице според мене, което да обедини дясното. Може би Мартин Димитров, но не ми се вярва? Абе, между другото исках да те питам. Върти ми се едно име баш от зората на демокроцията- Иван Пушкаров май беше. Та въпроса ми е що го оцвирихте тоя човек?
цитирай
32. nio - kuromur, нали за това става въпрос, ...
24.05.2007 09:35
kuromur,нали за това става въпрос,да се даде път на млади лица.Мартин Димитров е депутат само от 2 години.
За Пушкаров не знам защо са го огсвирили.Аз не членувам в партии и ако десните продължат по същия път по който вървяха до сега,изобщо няма да ме интересуват.
Надеждата ми е че ще се обеденят и ще направят завой.Щото ако погледнеш параметрите на управлението на СДС,няма нищо дясно.
цитирай
33. анонимен - ВРЪЗКАТА МЕЖДУ НАЦИОНАЛИЗМА И ПЛОСКИЯ ДАНЪК
24.05.2007 14:55
И така, на пръв поглед каква може да е връзката между "национализъм" и "плосък данък"? Ами много тясна, нека погледнем само държавите в Европа, които го налагат: те всички на практика или са се изтръгнали от обятията на съветската империя, или от бившия т.н. "социалистически блок" или са отломки от изкуственото създание на име "Югославия": прибалтийските държави - Литва, Латвия и Естония; Украйна, Грузия, Русия, Словакия, Румъния, Македония, Сърбия... Какво ги обединява тези на пръв поглед не много приличащи си държави? Ами най-важното: национализмът, който, макар и в различна степен, е много силно развит във всяка една от тях.
Какви са предимствата на плоското данъчно облагане в сравнение с останалите данъчни системи? Ами няколко, и то много важни: на първо място, дребният собственик, който се явява гръбнакът на държавата, се отървава от непосилното данъчно бреме, което е лежало върху гърба му до момента на въвеждането на плоския данък. От този ден нататък данъчните вампири вече нямат тая хватка върху шията на дребния собственик, който вече може да диша свободно. На второ място, тази вече силно опростена данъчна система не позволява толкова лесно и безнаказано бъркане в хазната от страна на политиците и бюрократите (т.е. държавните служители). Също така, намалените данъчни приходи намаляват и размера на "кацата с меда" в която нашите мъдри политици така са свикнали да бъркат с повод и без повод. На трето място, това, че данъците са по-ниски означава, че по-голяма част от заплатите и останалите приходи на данъкоплатците остават в техните ръце. Това означава, че тези пари пряко или непряко ще се реинвестират в българската икономика и тя ще зависи по-малко от чужди инвестиции.
От казаното до тук става ясно, че който се обявява срещу плоския данък под какъвто и да било предлог - най-вече с този, че "той бил засилвал социалното неравенство" (сиреч който не работи е обречен на глад, защото вече не може да виси на шията на другия, който се блъска денонощно, а това, сами разбирате, е нечовешка несправедливост) - сам се издава на кого служи. Мнозина "борци за социална справедливост" едва ли осъзнават, че големите фирми в България плащат или относително ниски данъци или почти не плащат такива. Едно проучване би демонстрирало, че голяма част от тези фирми, всъщност са инкорпорирани в екзотични, офшорни дестинации като швейцарският кантон Цуг, Карибските острови, Северен Кипър и други подобни. Крайно време е начина ни на мислене да еволюира от "аз плащам високи данъци, нека богатите да плащат по-високи" към "след като богатите намират начини да плащат ниски данъци, не може ли и моите данъци да са ниски".
Тук е редно да уточним, че от плоския данък има смисъл само ако е и нисък. Иначе и в Швеция данъците са почти "плоски" защото данъчните ставки варират между 50% и 65%.
Държави като нашата също както и "западните демокрации" рано или късно ще трябва да приемат плоския данък защото няма да издържат на конкуренцията на новите националистически държави от бившата Югославия, Чехословакия и СССР. Интересното е, че държави като Литва и Естония успяха да запазят системата си на плосък данък въпреки, че са част от ЕС. Това показва, че за политици които искат да защитават националните интереси на държавите си, ЕС не е само средство с което да извинят неадекватната си фискална политика. Конкуренцията се засилва и на балканския фронт. Македония иска да въведе плоски данъчни ставки от 10% за данък общ доход и за корпоративния данък и 0% данък върху реинвестираната (в икономиката на страната) печалба. Интересното е, че в момента в Албания тече дискусия на същата тема.
Масовото (гробно) мълчание на тема плосък данък в българските масмедии и сред така наречените "десни" политици и български националисти означава само едно нещо: след десетина години не албанците и македонците, а ние ще се тълпим пред посолствата им и ще обясняваме, че имаме роднини в държавите им и че заслужаваме техни паспорти.
цитирай
34. kuromur - Е***ти нерде национализъм, нерде ...
24.05.2007 15:21
Е***ти нерде национализъм, нерде Костов, нерде Ямбол, нерде Стамбул??? Хубаво, но гръбнакът на икономиката са корпорациите, а не дребните собственици. Иновациите се усвояват в корпорациите- за тези ми думи мога да приложа безброй статии. И тук питам: Хубаво и аз мога да се съглася за плосък данък, но колко нисък? Има си публични блага, за които да се грижи държавата- като армия например.
цитирай
35. анонимен - Поста ми, няма абсолютно никаква връзка с темата.
24.05.2007 15:56
Определено не съм съгласен с това, че гръбнака на икономиката са корпорациите и също мога да предоставя достатъчно доказателства за това. На тази тема човек може спокойно да напише магистърска теза. Не това обаче се опитах да кажа.
Това което ти казваш е, че корпорациите заслужават преференции защото били някакъв мним гръб на икономиката. Изхождайки от тази позиция това би означавало, че дори и неефикастните корпорации са по-важни от ефикастните средни и малки фирми. Можеш ли да ми докажеш, че ефикастните средни и малки фирми няма да се разрастнат един ден в големи корпорации? Примери за това колкото щеш. Защо тогава да правим "аферим" на големите корпорации след като всяка една печеливша средна и малка фирма е потенциална корпорация, а всяка една корпорация може да фалира защото е непечеливша?
Ако разгледаш икономическата история на САЩ (една от страните с най-много корпорации на глава от населението) ще видиш и нещо друго. На корпорациите (въпреки многобройните държавни субсидии) им е много по-лесно да напуснат страната и да престанат да бъдат част от икономиката и или да изпълняват лимитирана роля в нея. На средните и малки фирми им е относително по-трудно да направят това.
В допълнение, на големите корпорации им е много по-лесно да намерят начини да плащат по-ниски данъци от колкото на по-малките такива. Именно за това са различните офшорни дестинации, също така има различни корпоративни форми които позволяват на големите фирми да направят това, които не са в обсега на средните и малки фирми.
Колко нисък трябва да бъде плоския данък е въпрос на друга тема. Има си наистина публични блага за това и хората трябва да плащат такси. Тази тема обаче е много дълга.

Забравих да ти спомена, че това съм аз, Христослав :)). Работи по другия проект. Аз правя същото. Ще ти пиша по-подробно как ще подходим спрямо статията.
цитирай
36. nio - kuromur и аз като Крис не съм съгл...
24.05.2007 17:19
kuromur и аз като Крис не съм съгласен че корпорациите са гръбнака на икономиката.То не е въпрос на съгласие.Има си статистика за това.
цитирай
37. nio - Анонимен 34, сещам се само за един ...
24.05.2007 17:27
Анонимен 34,сещам се само за един дето пише за връзка между национализъм и плосък данък в България.Ако не те бъркам,добре дошъл.

Ако питаш мене,няма по-голям национализъм от това да искаш да видиш държавата си наредена до икономически най-развитите икономики в света.

Явно моето разбиране се разминава с писанието на парламентарно представените "националисти" които внасят закон за национализацията и се мъчат да ни Путиновизират.Вчера СКАТ пак се дереше за Американско робство.
Та пътя е икономически растеж,капитализъм и по-далеко от Русия
цитирай
38. анонимен - Nio, аз съм човека за когото се се...
24.05.2007 20:07
Nio, аз съм човека за когото се сещаш. Това което казваш е самата дефиниция на национализъм.
цитирай
39. nio - За съжаление не е дефиниция на зо...
24.05.2007 20:44
За съжаление не е дефиниция на зовящите се "националисти".Почти редовно гледам СКАТ и направо се чудя,тия от Правда.ру ли приписват или вадят прашасалите издания на Партиздат.
Погледни и предизборния и сайт.Вместо български и английски езиците са български и руски.

PS Руснаците имат една такава партия.Девиза им е "Да победим американците в тяхната игра".
Целта им е икономическа свобода и по бърз икономически растеж,който да ги нареди в челните развити капиталистически страни.Аз ползвам много материали от библиотеката им.
http://www.libertarium.ru/libertarium
Лесно се вижда че са диаметрално противоположни на комунистите и на нашите "националисти".
цитирай
40. gantree - :)
24.05.2007 21:17
не :) светът няма нужда от реалисти;
реалистите нямат никакво въображение, и слава Богу, че са малцина :)) светът има нужда от творци - дори (или може би най-много) тогава, когато на тъпаците от мнозинството им е малко трудно да възприемат "творбите" им :))

за Петър Стоянов - не разбирам кое според теб "му прави чест", Nio; в нощта на изборите според Стоянов и дума не можеше да става за подаване на оставки, въпреки, че и лично негова беше загубата на СДС; Костов и нациналното ръководство на ДСБ си подадоха оставките на сутринта (понеделник) след изборите, а Стоянов - нито дума, вместо това потъна в размисъл - за още 24 часа;
е, в крайна сметка, и около 48 часа след изборите се получи малко нещо като "видяла жабата, че коват вола, и - вдигнала крак" :))
така че - ако му "прави чест" това, че умът му е стигнал дотам, че да подражава на Костов - да, добре, тогава съм съгласен
цитирай
41. nio - Ган, прави му чест, че все пак я по...
24.05.2007 21:43
Ган,прави му чест,че все пак я подаде.Щото НИС си затрая и можеше и той да го направи,а другите щяха да го подкрепят.
Колкото толкова.
Все пак това трябваше да се случи още на президентските избори.Нали разбираш че по-добре късно от колкото никога.
Дано да не е прекалено късно.
Писъл съм многократно и ще го напиша пак.

Само оставката е недостатъчно.Смяната на портретите няма да реши кризата.Няма да се реши кризата и със смяната на десетина човека по върховете.
България не е София и СДС или ДСБ не са софийски партии.Нужна е промяна до последния кмет в някое затънтено село.Естественоо не механично а съобразно поритическата линия която ще се приеме.

И в тоя смисъл оставката на Стоянов е начало,но като значение е трохичка от работата която трябва да се свърши.
цитирай
42. gantree -
24.05.2007 22:47
мотивите за неговата оставка са съвсем различни от тези, за които вероятно си мислиш, Nio, и - надявам се - до есента* ще успееш да разбереш това;
*до есента - имам предвид най-вече отложеното на 16 май решение на ЕНП;

та, от гледна точка на, да ги наречем "страничните обстоятелства" - не мисля, че може да става дума за "чест" по повод оставката на Стоянов; от същата гледна точка не би било добре и следващият председател на СДС да продължи по същата тази пътечка, но - това вече е тема на друг разговор;
цитирай
43. kuromur - Няколко коментара: 1. Че ко...
24.05.2007 23:06
Няколко коментара:

1.Че корпорациите не плащат много данъци е вярно. Но пък плащат за лоби в политически централи.

2. В Щатите много над 60% от БВП идва от корпорациите. От друга страна, ако се позовем на Австрийската икономика на Шумпетер, ще разберем, че най- големите иноватори са също корпорациите.

3. Връзка между национализъм и плосък данък аджеба не виждам, сигурно съм ограничен. Националстите по принцип са корпоративни фашисти по икономически идеи.
цитирай
44. nio - kuromur, ако Крис се появи вероятно ...
24.05.2007 23:55
kuromur,ако Крис се появи вероятно ще ти даде по смислен отговор.Аз мога само отгоре-отгоре да коментирам.

По т.1 съм 1000% съгласен,особенно за лобитата в политическите централи.За това корпорациите са по-често свързвани с левите идеологии/виж фордизма/.Т.Е. силната държавна намеса осигурява относителна защитеност на корпорациите от конкуренция,а част от парите им отиват за подърржане на сносен стандарт на работниците.Това е политиката на социалната държава в Европа до кризите през 80те год.Привидния рай е в следствие на технологично и финансово преимущество.От тога до сега на пазара на труда само от Азия са излезнали повече от 2милиарда.Не е възможно тоя "рай" да се защити с протекционизъм и построяване на икономически стени.

2. Освен че не плащат данъци,в малкия и среден бизнес са заети повече работници.При една разходопокривна пенсионна система,дела на маллките и средните е достатъчно голям.

А е естествено ако една корпорация произвежда самолети с многократно по-малко работна ръка да произвежда повече стойност.

3. Това е дълъг разговор пренесен от едно друго място на нета.Въпроса е какво означава самата думичка.Щото не може хем национализма да има претенции да е в полза на народа,хем с разни идеи като национализацията на Атака да се мъчи да ни върне в тъмните тоталитарни времена.

цитирай
45. анонимен - Kuromure, не си нито шантав, нито глупав
25.05.2007 00:15
Връзката между национализма и плоския данък е следната. Първо виж каква е дефиницията ми за национализъм. Nio, я описа много добре. След това погледни, че тези новосъздадените/новоосвободените държави от бивша Югославия, Чехословакия и СССР наблегнаха на националната си идентичност и избраха различна икономически системи от тези на поробителите си за да се разграничан напълно от тях.

Ние водим този разговори не за да демонстрираме колко глупав е другия, а за да обменим мисли и да се запознаем с отправни точки различни от нашите.

Защо не напишеш мнението ти по въпроса в новата рубрика която започнахме в блог-а на Стефан (http://stefankondev.blog.bg).
цитирай
46. nio - Ще му е малко трудно на Курумур да ...
25.05.2007 01:43
Ще му е малко трудно на Курумур да влезе в разговора,защото се използва една думичка за две коренно различни неща.
Думата "национализъм" по аналогия се свързва с протекционизъм.
Статията която посочваш е за изграждане на конкурентноспособна икономика.Това предвижда активно участие на международните пазари и е точно обратно на "протекционизма".

Примерно ако Атака иска всички да плащаме и да ползваме неконкурентни продукти за да се защитят няколко процента производители,Крис говори държавата да не пречи на тези които са конкурентно способни и да не ги товари с бюрокрация и данъци.
Това предполага некадърните да си заминават,а не да висят на гърба на другите.

Въпроса е кое е по-добро за нацията и от там кое от двете коренно противоположни тези е "национализъм"
цитирай
47. анонимен - Леле, кви тъпотии се разправят т...
26.05.2007 00:34
Леле, кви тъпотии се разправят тук!!!! Какви са доказателствата, че национализъм = протекционизъм?
Не поставям знак за равенство, но дори по времето на Хитлер местните, германски търговци и производители са осъществявали по малко от 30% от търговския и промишлен стокооборот.
А, виж Маргарет Тачър и Рейган са националисти, тия басни за неоконсерватори= на либертарианци е опровергана и никой човек с ново над средното не смята републиканците за либертарианци.
Никъде също така, не съществува дефиниция, че либертарянската философия означава "съревнование на международните пазари', както твърди тук някакъв недоучил графоман Нио! Нещо повече - в трудовете на Ротбрад , един от най-радикалните "пазарни фашисти/анархисти" понятието конкуренция се осмисля в рамките на националните пазари и ресурси. Това в момента, политиката на САЩ, е един монополистки диктат, експозиран чрез риториката на свободния пазар.
Един въпрос към псевдомислителите тук: Колко процента от БВП на САЩ се сформира от промишлеността/производство? За Ес средно е около 35-40%. производството на САщ е насочено към региони с изключително ниско ниво на възнаграждения, Китай, Сингапур, Таиван и.т.н. По този начин производителната стойност е в пъти по-малка от средно европейската, а печалбите респективно , от което и американските стоки са без конкуренция на международните пазари Този факт мотивира и европейската икономика да е протекционистична. Затова напразните ви усилия трябва да се съсредоточат не върху намаляването на данъците и административните тегоби върху всички услуги и производства , ами върху нулеви ставки за високотехнологичените продукти и икономиката, базирана на знанието
цитирай
48. nio - Същия неграмотен анонимен дето ...
26.05.2007 04:04
Същия неграмотен анонимен дето бърка калкулация с пазарна цена:-)
И дето стратегически суровини,световни пазари и борси,за нищо ги няма:-)
Отговора е на
http://stefankondev.blog.bg/viewpost.php?id=73257
коментар № 12
цитирай
49. varg1 - браво на Костов
01.06.2007 12:12
много ме кефи тоя пич ако бях жена щях да се оженя за него
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nio
Категория: Политика
Прочетен: 2137114
Постинги: 78
Коментари: 2126
Гласове: 15799
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031