Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.06.2007 08:45 - Правете секс,а не терор
Автор: nio Категория: Политика   
Прочетен: 15617 Коментари: 19 Гласове:
0

Последна промяна: 19.06.2007 06:22


Посланието е ясно и не се нуждае от коментар.

Не е обаче толкова просто.Аз не вярвам че „любовта ще спаси света”.Не съм  привърженик и на тезата,че като ти ударят едната буза,трябва да си обърнеш и другата.

 

Поствам този клип заради всички които ни „сродяват” и оправдават терористите.На пръв поглед това е „пришита” тема и не съвпада с темите от блога ми – лична и икономическа свобода.

 

Световната левица мрази свободата.Там където държавата се управлява от законите на Шериата,също не обичат свободата.Световната левица ронеше сълзи когато един кървав диктатор увисна на въжето. Във войната със средновековното мракобесие е готова да оправдае „патриотите” които се взривяват и убиват невинни жени и деца.До къде може да стигне омразата против свободомислието?

За сблъсъка между свободата и демокрацията със силите на средновековния мрак,ще цитирам Вафа Султан.Тя е мюсолманка,доктор по психология и живее в САЩ.

 

„Сблъсъкът на който сме свидетели, не е сблъсък на религии, или сблъсък на култури. То е сблъсък между два опонента, между две ери. То е сблъсък между манталитет, който принадлежи на средновековието, и друг манталитет, който принадлежи на 21-ия век. То е сблъсък между цивилизация и назадничавост, между цивилизованите и примитивните, между варварство и рационалност. То е сблъсък между свобода и тирания, между демокрация и диктатура.То е сблъсък между човешките права на човека, от една страна, и нарушаването на тези права, от друга. То е сблъсък между онези, които третират жените като животни и онези, които се отнасят с тях като с хора. Това, което ние виждаме, не е днес сблъсък на цивилизации.

 Цивилизации не воюват, те се конкурират помежду си”.

 

Терористите подклаждат войната,като не воюват само срещу друговерците.Те воюват и помежду си.Демокрацията зачита свободата на вероизповеданието,но Шериата повелява че трябва да има само една вяра. Джихад и вяра може да са основание за тях, да продължават да воюват срещу цивилизования свят,но нима трябва да седим безучастни?

Нима трябва да си подложим и другата буза?

 

Пак ще цитирам Вафа Султан: 

"Братко, Вие можете да вярвате и в камък, доколкото не го хвърлите по мен.

 Вие сте свободни да боготворите когото си искате, но убежденията на другите хора не са ваша грижа - дали те смятат, че месията е бог, син на Мария или онзи дявол е бог, син от Мария. Оставете хората да имат свои собственни  убеждения”.
  

Наскоро гледах една жълта телевизия по която един креслив партиен Гуру,разправяше за ислямизацията на Родопите.Същия Гуру и семейната му партия изливаха тонове помия срещу хората свалили един кървав диктатор и донесли на един изстрадал народ – демокрация.Същата телевизия наскоро защитаваше радикалните ислямисти от Хизбула и „громеше” световните господари и техните еврейски „слуги”.

 

В следващите постинги ще напиша и с кого и какво ни сродяват.Сега за на края един клип и хубава музика.

 

 

PS. За мене лично е по-интересно,че  клипа е правен от руснак.В Русия в последните години,заедно с антиамериканизма,се засили пропагандата оправдаваща до голяма степен ислямистките терористични групировки в Близкия Изток.Обратно на отношението им към проблемите в Чечня.

 

Нататък клипа да „говори”:J





Тагове:   терор,


Гласувай:
0



1. kassandra - В голямата политика няма вечни в...
06.06.2007 10:54
В голямата политика няма вечни врагове-има вечни интереси:(
Лошото е ,че оставя след себе си твърде много жертви на интересите й........
цитирай
2. nio - Правилно, само че тук става въпрос ...
06.06.2007 11:16
Правилно,само че тук става въпрос за "патриотите" които по всички международни правила се наричат "терористи".
Това не е армия.
Радикалните ислямисти взривяват всекидневно бомби на оживени места и избиват мъже и жени от собствения си народ,само зарати политически или религиозни различия.
Не знам как да определя патриот който води война срещу народа си.
От атентати вече са загинали неколкократно повече цивилни отколкото при военните действия.

Палестинците пък имат две групировки които постоянно воюват помежду си.Самоделните ракети които изстрелват към Израел предизвикват ответни действия на армията и пак страдат цивилни.

Хизбула заради няколко заложници които отвлече,предизвика война и разрушение на Ливан.

За радикалния ислям живота на другите не струва нищо и няма нищо по-важно от налагането на Шериата.
Няма демокрация,свобода на словото или на вероизповеданията.Фашизъм или по-точно ислямофашизъм.
цитирай
3. ssstto - Оставете хората да имат свои собственни убеждения
06.06.2007 15:49
Хмммм,ами ако тези убеждения са свързани с жертвоприношения и самоубийства?
цитирай
4. анонимен - .
06.06.2007 17:08
свта не е САЩ. И не само това.Все повече хора ще застават на страната на т.н. ислямски терористи.Кой е агресора в Ирак? Кой иде от майната си да им оправя държавата.На всеки му е светнало отдавна.Но е удобна да се каже "черната овца" е радикалния ислям!
цитирай
5. nio - ssstto, жертвоприношенията не ...
06.06.2007 20:19
ssstto,жертвоприношенията не пречат на другите стига да не са на хора:-)
цитирай
6. nio - Анонимен разбирам привързаноста ...
06.06.2007 20:42
Анонимен разбирам привързаноста ти към исляма,но тероризма не е истинското му лице.Нито кървавия диктатор дето избиваше народа си е лицето на Ирак.
Народа показа лицето си на първите свободни избори,въпреки заплахите за атентати.

На въпроса ти:
"Кой иде от майната си да им оправя държавата".
Да ти припомня че някой е дошъл от майната си и е влязъл във война с Османската империя,за да е сега България свободна и самостоятелна.

И аз не пиша само за Ирак.Там американците ще си идат и религиозните фанатици пак ще избиват жени и деца както и сега го правят.

Ами Хамас и Фатах в Палестина дето постоянно воюват.

Ами Хизбулла които са държава в държавата и превърнаха Ливан в заложник на безумието си?

Ами цяло училище деца заложници в Беслан.

Тероризма е война срещу безащитни хора.Те ли са "черната овца" който трябва да плаща защото не споделя вярата на някой безумен религиозен Гуру?
цитирай
7. monnio - ***
07.06.2007 01:06
темата е болна, радикалния ислям е основан на омразата а омразата е силно разрушителна.

християнството проповядва любов, милосърдие и доброта. това е единствената религия, която победени народи са предали на победителите си, именно защото силния човек не се свени да обърне бузата си отново след като е получил шамар.

относно "Шериата повелява че трябва да има само една вяра" едно уточнение. до колкото разбирам има леко недоразумение. ние християните също казваме, че трябва да има само една религия, но разбира се не задължаваме никого. впрочем исляма допуска изключение за юдеите и християните, при завладяване на нови територии. те и ние можм да запазим вярата и имота си, като плащаме десятък, защото сме "хора на писанието". демек сме близо до истината ама не баш:)

в този ред на мисли се присетих за Латинската империя и безчинствата на кръстоносците в Палестина а и преди това във Източната римска империя. там а и в България е имало неприятни разправи с еретиците, на които ислямистите могат само да завиждат.

за добро или зло ние сме изживели своя варварски период, дано преживеем и техния...
цитирай
8. nio - monnio, много правилно си се изр...
07.06.2007 01:21
monnio,много правилно си се изразил
"ние сме изживели своя варварски период"

Няма лоша религия.Лошото идва от радикализирането на вярата.Лошото идва когато законите на вярата станат държавни закони.
За щастие в Европа това е разбрано отдавна и има отделяне на държава и религия.В Турция също има светска власт,но в арабския свят преобладава власта на Шериата.
Подготвил съм няколко постинга,ама не бързам да ги пускам,защото си губят ефекта.Този е най-безобидния.
цитирай
9. monnio - да, в съвремието ни примитивните ...
07.06.2007 01:57
да, в съвремието ни примитивните религии са малко.

ще ми е интересно да проследя тази серия. има интересни но слабо известни неща за твърдолинейния ислям, правата на жените в арабския свят, сектите в исляма и още много.

интересно защо западните правителства не отварят приказка за бахаите в иран.
цитирай
10. noir - ~ N ~
07.06.2007 09:34
Клипът е красноречив. Аз само ще добавя - Северна Ирландия ;)
цитирай
11. nio - Какво е противоречив?Северна ...
07.06.2007 09:49
Северна Ирландия и баските сепаратисти попадат под същия знаменател.Тероризма убива невинни жени и деца независимо от мотивите на "патриотите".

В случая пиша за радикалния ислям,но това не оневинява всякакви крайнолеви,крайнодесни или каквито и да са подобни начини за налагане на идеи.
цитирай
12. viovioi - ~
07.06.2007 09:58
Всичко написано по темата е вярно.Но много учудващ е факта че ислямисти които живеят в цивилизования свят и там получават образование, работят, създават семейства , е напълно нормално тези хора да се адаптират да започнат да мислят по различен начин да погледна под друг ъгъл нещата.Принципно.Но това не се случва.Те остават верни на своята религия и когато се наложи веднага са в "услуга".Това наистина не го проумявам..Но в същото време не пиремам, че войната е най-удачния начин цивилизования свят да се пребори с ислямския тероризъм.Може би международни санкции,ограничения,контрол и други от този род, но не и война.
цитирай
13. injnina - Ислям и "BOOM!"
07.06.2007 19:02
Пишеш по много важен въпрос.. Прочетох с интерес постинга , а също и това, което си доразвил в коментарите.
Моите познания са от обща култура и от медиите, но мисля, че ислямът е по-фанатичната религия от християнството напр.
С интерес ще следя и другите материали по темата.
Поздрави!
цитирай
14. zorro998 - Правете секс,а не терор или таратор
07.06.2007 19:09
Правете секс,а не терор или таратор ;))
цитирай
15. nio - viovioi, не е най-цивилизования ...
07.06.2007 23:45
viovioi,не е най-цивилизования начин,но често е единствения за да се премахне един кървав диктатор.
Международни санкции,ограничения,контрол са пробвани,но от тях страда народа а диктаторите тънат в разкош.Освен това търговските санкции не пречат на кървавите режими да взимат човешки животи.
Принципа винаги е един и същ независимо дали са талибаните,Садам или Червените Кхмери.Последните са убили за 4 год управление 1,3-2,3 милиона и са свалени с военна сила от Виетнам.Какво би станало ако бяха още 4 години на власт.
А какво би станало с нас ако Русия не беше обявила война на Турската империя,а беше наложила санкции:-)
цитирай
16. sparhawk - има обаче и един проблем
22.06.2007 19:56
След Саддам дойде армия от също толкова жестоки терористи. Там оправия няма...
цитирай
17. анонимен - wotilmlbiUz
01.06.2011 05:21
YouВ’ve got it in one. CuodlnВ’t have put it better.
цитирай
18. анонимен - VdPDcfnPxz
03.06.2011 18:11
gy4Two <a href="http://ykpmcgctnbve.com/">ykpmcgctnbve</a>
цитирай
19. анонимен - HPhwqRkTfUURczBQ
04.06.2011 17:49
4ldZgN , [url=http://ozbouwxtxepr.com/]ozbouwxtxepr[/url], [link=http://bbabmgptgnix.com/]bbabmgptgnix[/link], http://ldyljjekpwdg.com/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nio
Категория: Политика
Прочетен: 2137072
Постинги: 78
Коментари: 2126
Гласове: 15799
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031